Friday, April 29, 2011

kawan jer kowt ^.^

dear my blog,
smalam bdak 1 GL tu tgor ktew mase ngh maen sofbol,
die ckp KO SOFBOL EH??
pastu kte ckp la ye,,,da la time tu tngh mnom air
tros trsdak,,,malu gilerhh....tpi bangga la gak...hehe...
da due ary die tgor,,,BUT,,,,skrg ni kte org JUST FREN,,,DA X JDI MSOH LGI,,,gmbirenyew,,,
lgi satuw,,,x lame lgi prlawnn sofbol,,,,!!caiyok!!! ya smua!!!!!
                                                                                                      -qyla-
                                                                                                      haapppyyy frens :p

Wednesday, April 27, 2011

cair!!! ahaksx ;)

dear blog,
ary ni happy sngt,,,,cbb bdak 1 GL tu da ubh prangai,,,,die x nk gado ngn kte lgi,,,,
pagi tdi da la x pkai bju uniform KP pnoh,,,pas tu kne dri kat dpan lak uu...tpi nsib baek ade akq pngawas ni slamatkn,,,,lpas abes perhmpunn,,,nk g dewn nk amek beg...pastu nmpk die,,,,klu pndg die kang,,,nnti die kate X SKE AH POMPUAN U PNDG2...so ttup ar mkew,,,tnpa d'sngka,die tgor kte,,,die ckp,,, RELAKS AR DLU...pastu snyum kat owg,,,tros CAIR kte...argghh,,,tq cbb da baek ngn ktew...!!!ary ni gak ade prtndgan sajak,,,,arp2 la mnang!!!   :p  lagi satu,,,hmpir2 trlupa,,,,HAPPYY B'DAY SAIDATUL FATIHAH !!



                                                                                                                              -qyla-
                                                                                                                              happpyy! :)

Monday, April 25, 2011

hepi b'day 2 you!!!

dear blog,
WOW!!!!ary ni ary yg sngguh mnggembirakan,,,,b'cause ary ni ary jdi BDAK 1 GL!!!!kte da wish da ,,,pastu die ckp tq,,,n die snyum2...  :p


-qyla-
happyyy! ^_^

Friday, April 15, 2011

nak cari gado???

dear my blog,
tdi kat skola ade sowg bdak nih,,,die x abes2 nk cri gado,,,da la anti bdak klas 1KAA1,pas tu nk tnjk jari tngh kat owg plak,die pkr die tu baek sngt ,,,wei aq yg cari gado ngn ko,yg ko nk ATTACK owg laen tu apsal??nasib baek bdak 1KAA1 just mrh2 ko dri blkg,klau face to face,ko brani??AARRRRGGHHHHHHH,,,,,,,bncinye aq ngn ko,laen kali,sblom sroh owg cermn dri,ko tu yg spatutnyew cermin dri ko tu dlu!!!!!












seperti biasa,sorry klau terEMO sngt....me n my frens hanye dpat doakn shaja,,,AWK yg kne brusaha mengubah sikap smb0ng n riak tu...

                                                                                               -qyla-

                                                                                              mad n hope.. :)

Thursday, April 14, 2011

geram nyeww.......

dear my blog,
ary ni kte geram sngt sbb ade bdak ni kurg ajar gile,,,,,lu pikir lu hot!!!mntang2 mke mcm bdak cine,nk blagak lak, klau ngn geng brani konon,,,tpi klau sowg diri takot!!,,,jgn pikir rmai bdak ske kat kau,,,,

sowy larh klau tremo sngt,,,x brmksud pon...tpi mmg serius kte geram giler!!!!
tlg larh berubah please......


                                                                                                                 -qyla-
                                                                                                               geram n sad :(