sdihnyew bile da x de kkq atas ktil..
wndu die sngt2
boring bile x de die
rmai owg nk klua ostel...
hmmm..
nk wat cam ner,,da die org yg nk pinda...
skrg ni rase mcm laen plak bile ddok ostel tuu
biasa la ...da x de kkq atas katil....
so,skrg ni x de owg yg bole protect kte...huhu
tu je la,,,x de mood larh..
-qyla-
No comments:
Post a Comment